Specjalizuję się w doradztwie strategicznym w aspekcie zarządzania procesem tworzenia wartości firmy (program restrukturyzacji, program rzowoju), doradzam w procesach dynamicznego rozwoju organizacji poprzez franszyzę, inwestycyjnych (biznes plan, plan marketingowy) oraz przygotowuję fuzje, przejęcia i przekształcenia firm (memorandum informacyjne, due diligence, wycena przedsiębiorstwa, plan połączeń itp.). 

Podczas swojej kariery zawodowej zbudowałem od podstaw i zarządzałem do momentu sprzedaży następującymi firmami:

1996 - 1997, Teltronik - agent PTK Centertel, rozwój spółki od 1 do 12 salonów sprzedaży.

1997 - 2004, GSM System - Agent Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. ERA, rozwój spółki od 1 do 42 salonów sprzedaży, 30 doradców biznesowych.

2005 - 2007, 5pl - rozwój sieci sprzedaży doładowań elektronicznych operatorów komórkowych, od 1 do 560 punktów detalicznych.

2006 - 2007, Projekt-X - agent 22 banków, sieć sprzedaży usług finansowych, 160 punktów franczyzowych.

Przedmiotem moich usług jest również bieżące doradztwo gospodarcze we wszystkich kwestiach związanych z zarządzaniem.

Świadczone usługi adresuję do wszystkich podmiotów gospodarczych, szczególnie ukierunkowany jestem na firmy z sektora telekomunikacyjnego, pośrednictwa finansowego funkcjonujących w warunkach silnej konkurencji, świadome konieczności umacniania swojej pozycji i rozwoju posiadanego potencjału.

Profesjonalne, wolne od obciążeń emocjonalnych, spojrzenie z zewnątrz lepiej pozwala rozwiązać trudne problemy bądź upewnić się o słuszności wybranej drogi rozwoju i podjętych decyzji.

 

Moja oferta obejmuje:

  • Analizy marketingowe
  • Audyty marketingowe i projekty usprawnienia organizacji służb marketingowych
  • Audyty poszczególnych obszarów przedsiębiorstwa oraz kontrola w obszarach zleconych przez zarząd, organy nadzoru bądź właścicieli.
  • Analizy strategiczne
  • Badanie i analiza sytuacji firm na potrzeby fuzji i przejęć (due diligence)
  • Biznes plany
  • Obsługa procesów fuzji i przejęć firm
  • Plany marketingowe
  • Plany połączenia spółek
  • Projektowanie i usprawnianie struktur organizacyjnych oraz systemów zarządzania
  • Programy naprawcze
  • Programy restrukturyzacji i rozwoju
  • Systemy motywacyjne i systemy wynagradzania wspomagające realizację strategii
  • Strategie marketingowe
  • Strategie rozwoju, systemy zarządzania poprzez wartość (VBM)
  • Wyceny przedsiębiorstw i ich zorganizowanych części